jodåsåatte

Börjar få panik och ångest attacker igen..
Alla jäkla "måsten" som finns..

MÅSTE till banken för att betala pappas räkningar..
MÅSTE till hans och Carinas hus för att skotta och städa invändigt..
MÅSTE till huset för att sota ur och hälla i pellets..

Inget av detta blir gjort av någon annan om man inte frågar..

Finns en hel del andra måsten också.. Men dom orkar jag inte skriva här..

Ja, jag längtar tills vi åker iväg till Thailand i hela 2veckor!! Kommer bli underbart!
Får se ifall det fixar sig så att mamma kan följa med, skulle vara kul! :)

Nä, nu ska jag ta och fixa med någonting annat.
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Pasi

Älskar dig sååå mycket hjärtat. Idag har vi ju gjort nått speciellt <3

Svar: jag älskar dig också hjärtat! Någon speciellt ar blivit gjort, men kommer bli ännu mer speciellt <3
sweetybetty.blogg.se

2013-02-09 @ 06:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback