Segare än godisråttan

Är jag idag..

Har bara legat på soffan o latat mig idag, kollat på film och laddat ner filmer.
En massa barnfilmer har det blivit!
Måste ju ha något att kolla på när Celina och Emil kommer hit på fredag :)
Mosters små pluttar! ♥

Vill spela bingolotto!
Det ska jag fixa på fredag om inte tidigare!!
Denna gång ska jag vara ute i god tid med o skaffa dom där lotterna!
Förra gången jag fick för mig att jag o älsklingen skulle spela det.. Så fanns det inte en endaste lott varken här i malmköping eller i flen!
Men som tröst så fick jag en trisslott av älsklingen. Utan vinst såklart.
Är ju aldrig våran tur att vinna något verkar det som. :)

Men som det sägs, man kan inte ha tur i både spel och kärlek ;)
Och givetvist så väljer jag tur i kärlek än i spel ;D

Saknar Pasi något grymt mycket.. Saknar honom varje dag när han är och jobbar.
Helt sjukt faktiskt.. Hahaha!

Ont i magen har jag.. Typ mensvärk men ändå inte.. Sen går det över typ lika snabbt som de kom.

Nähe, nu är det dags för en Walt Disney film igen!
Ringaren i Notre Dame! ;)



Älskar Walt Disney filmer ♥


Adjöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback