Torsdag

Yey, idag är det torsdag. En dag närmare helgen! :)

Längtar till måndag, det gör min underbara älskling också! ;)
Blir en heldag i Eskilstuna då. Inte för att jag vet vad vi ska hitta på där en hel dag.. Men det löser nog i :)

Jag saknar min älskling.. Det gör jag varje gång han är på jobbet eller någon annanstans.. :)
En väldigt underbar känsla ;)

Mamma, Hennu och Lasse är här just nu.. Vi sitter och dricker kaffe och löser korsord. Som värsta gammelkärringarna. Hahahaha!

Men så får man vara ibland ;)

Känner mig glad och lycklig. Länge sen man va såhär!
Är mig själv för en gångs skull! Helt fucking otroligt! :D

Näjje, nu ska jag vara lite social här igen.. Bjuder på en bild som jag fixade på photoshop ;)


Kommentarer
Postat av: Sockertoppen

Åh, gullefjun vad fint du gjort! Du är värd varenda sekund av lycka! Du är bäst ^^

2011-02-11 @ 08:33:26
URL: http://www.jennicascorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback