Celina på övernattning!

Ja, idag är det fredag, och Celina är här hemma hos oss.
Hon började tjata redan förra lördagen/söndagen.. Haha!
Hon är så söt så.

Har lärt henne spela xbox 360, hon spelar "spiderwick". Helt fast i spelet.
Undrar när hon är trött egentligen? Hahaha!
Pasi har redan somnat här på soffan och jag gnuggar mina ögon *gäsp*

Har umgåtts mycket med syster Johanna, det har varit helt underbart!
Har saknat henne mycket dessa månader. ♥

Jaha, annars så har jag haft en obehaglig smärta i magen.. Men det kunde vara normalt enligt alla..
Allt som fäster sig o så. Vi håller våra tummar och tår och hoppas på det bästa iallafall!

På söndag är det fika för min älskling!
Han fyller ju år på måndag.. Han blir... tatatataaaa... 35år ung! ;D
Hehehe!

Han är världens underbaraste och jag älskar honom massor! Mitt egna hjärtagull!
Har köpt en present, han vet att den finns hemma. Har slagit in den i papper redan, så han har nog varit nyfiken hela veckan :P
Kul ju ;)

Sen blir det ännu en överraskning, men de kan jag inte skriva här då han brukar läsa min blogg ibland :)

Näe, nu får Celina bli trött tycker jag!

Natti natti!

Pusuhei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback