födelsedagskalas och etown med jonsku!

yeah! har inte pallat att skriva något, inte alltid man har lust helt enkelt.
men iallafall så har vi firat älsklingen, det gjorde vi i söndags!
och igår så blev han heeeeela 35 bast! ;D
hehe!
mig gör det inget, han är iallafall den mognaste killen jag träffat! ;)
o igår va jag hit till jonsku och hälsade på.. spelade lite (som vanligt) och sen åkte man hem för att spela lite xbox.
idag hade jag tråkigt hemma.. så jag åkte till hnäs för o umgås med jonsku igen. en pilluralli till e-tuna..
vi köpte 2spel till barnen!
dock ville inte ena spelet fungera.
men celina verkar vara helnöjd med ett spel från 3+..
Johanna va nog fanimig nöjdast!! HAHAHAHA!!
hon satte sig o spelade o ville typ aldrig sluta spela ;P
HIHIHI!!
Nu vankas det kahve iallafall.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback