jippi!

min älskling har äntligen kommit hem! :D

jag har hunnit damma och dammsuga (duktigt), diskade gjorde jag imorse.
det var tvunget!
men skönt att ha allt detta avklarat, då kan man bara slappa med sin underbaraste! ;)

vet inte alls vad man ska hitta på idag, blir väll en hemmakväll.. som vanligt typ :P

dock tycker jag att det är skönt att bara vara hemma med min underbaring.
ligga i soffan och kramas och pussas ;D

idag blir det lasagne, plutten min håller på med den, kommer bli kanongott!!

funderar på om jag skulle ta och spela lite på xboxet.. älskling står ju nu o lagar mat.. och sen ska han väll ta sig en dusch tror jag..

jag får ta o laga kotletterna imorgon som jag hade tagit fram :)

nu e jag hungrig! kommer bli mumma med mat i magen sen :)

nehe, detta duger inte.. tycker mig höra xboxet skrika på mig ;)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback