Tisdag

Idag är det tisdag.. Har inte gjort något speciellt..

Har varit till Lukas med mina elräkningar, han ska skicka dom vidare till Wonna.. Blir avdrag på min hyra i april.
Ofta man får elräkningar på över 1000kr för en 2:a!
Dock har vi ju fått använda en elvärmefläkt, och den drar ju på elen..
Sen sa vi upp lägenheten också, blir o skaffa något nytt! :)

Allt känns som värsta himmelriket för mig!
Så underbart skönt faktiskt!

Snart kommer älsklingen hit också, blir en kopp kaffe med ballerina kladdkakor och sedan ska vi iväg och storhandla mat.
Behövligt!
Det ekar i alla skåp!

Hunden sitter på bordet och katten ligger bakom henne och sover..

Presley har fått en ny vän också!
En tjejkompis vid namn Elsa :D

Elsa är Ari´s mammas katt, en hittekatt som hon matade vid sitt jobb och som tillslut följde med henne hem.
En underbar katt enligt mig!
Ska ta en bild nästa gång vi går dit upp. Så får ni också se på när kissarna busaar :)

Presley brukar ju alltid följa med på promenader när man ska ut med Zelda, o ibland följer han med enda upp till affären!
Som en hund.. Dock utan koppel :P

Näe, nu pallar jag inte skriva mera.. Ska se ifall det finns nån fin bild man kan ladda upp :)




over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback