yeah!

vad ska man skriva idag då?
har inga hål kvar i mina tänder, hade dock bara ett hål och sedan var det en tand som behövde byggas upp, då det hade lossnat en bit.
gjorde inte speciellt ont, hade ingen bedövning. stolt över mig själv! ;)
på mamma så drog tandläkaren ut en tand!
tog inte ens 5minuter tror jag!
gick otroligt snabbt och mamma verkade inte känna någon smärta då jag inte har ont i min hand idag :D
bra det!
är så glad för mammas skull då hon har tagit itu med tänderna. kommer bli fin fint när det väl är färdigt!
jag skjutsar henne och följer med henne in till tandläkaren, hon har ju tandläkarskräck!
men jag är riktigt stolt över henne! :D
annars då?
det var nån jävla snorunge som försökte öppna min bildörr.. att man ens vågar!
jag ställer alltid bilden precis vid vardagsrumsfönstret.
pasi såg det.. så han öppnade fönstret och skrek på ungfan!
tror inte den killen va sig själv idag, verkade inte som det!
pasi va förbannad här ett bra tag! tur att han kom hem iallafall utan att ha bråkat med den där snorungen!
annars så har det väll bara hänt en enda sak till som gör mig så otroligt lycklig!
vi var och kollade på en lägenhet på stenhammarsgatan 14A här för nån vecka sen.. igår så mailade flens bostad till mig att dom ville ha anställningsintyg från oss båda..
alla mina saker sket sig totalt igår! pust!
men som tur är så hade inte pasi några hyres skulder.. så vi fick lägenheten!! :D
så nu blir de och planera vårat nya hem, en 3a på 78.8kvm :)
blir ny soffa och så iallafall, vi har redan bestämt oss vilken soffa det kommer bli!
dock blir det ingen hund i den soffan, vi får väll köpa oss en fåtölj till zelda eller nå sånt :)
nehe, nu ska jag kolla om mitt hjärta vill äta något med mig :)
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Hennu

SE hur allt köser sig med rätt man i sitt liv :D Är så jävla glad för er skull, framförallt för DIN skull då du haft ett hell tidigare liksom! AAAAH. Kan inte bärga mig :D Jag tror nästan jag är gladare än dig :S HAHAHA!!!! (A) Men jag är din sjuka syster så.. Det förklarar väl allt? ;) Puss på dig!

2011-03-11 @ 09:01:16
URL: http://hennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback