Godelimorgeni!

Här har jag varit uppe innan grannens tupp nästan hela veckan med min underbara älskling.
Helt sjukt att jag har varit så pigg, med tanke på att jag knappt kan sova på nätterna ens..

Det är också så himla mycket tid att hitta på saker under en hel dag, så jag har bara tittat på Disney filmer och storstädade här i förrgår.

Älskar verkligen Disney filmer!
Visste ni att det fanns Askungen 1,2 och 3??
Det fick jag veta igår först! :)
Hahahaha!
Japp, jag kollade på 2 och 3 igår :)

Idag ska vi åka till Eskilstuna för att kolla på V75, hoppas vi får vinna något också! :D
Ska bli spännande!

Nähe, vad ska man hitta på nu då? Inte en susning.. Får ta o hitta på något.

Hörs senare!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback