1år

2011-10-09 var vårat datum.

1år har nu gått sedan jag och min älskade Pasi blev tillsammans.
vi har gått igenom många svåra stunder tillsammans, gråtit tillsammans och även haft det väldigt roligt tillsammans!
men jag älskar honom bara mer och mer för var dag som går och dagligen så hittar jag ännu mer som intresserar mig i min sambo/fästman.

jag är fortfarande nykär i honom och allting känns så himla underbart med honom!

all kärlek till dig Pasi ♥

jag är fortfarande hostig och snuvig, värst är det på kvällarna.. kan knappt sova pga hostan..
brukar alltid få kliva upp på natten för att lägga mig inne i vardagsrummet på soffan..
bara för att inte väcka min älskade. fast nu börjar han bli sjuk också, så han hostar väldigt mycket nu också..
usch, tycker synd om honom om han ska få samma skit som jag haft nu i över 1månad.

vilken dag som helst så får vi hem våran nya tv :D
vi beställde en igår kväll :) vi känner att vi behöver ha något nytt i vårat hem, samt ha något att glädjas åt :)
ett bra köp var det iallafall! :D

nähe, om jag skulle ta och bädda rent i sängen nu.. sedan ta och planera lunch till mig o älsklingen, ifall han kommer hem idag på lunchen vill säga :)

sedan ska jag bara slappa! skönt! :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback