godmorgon

ja, här var man uppe innan 06.. Hann se älsklingen innan han åkte till jobbet iallafall! :)
Dock kunde jag inte somna om, så nu sitter man här i ett kolmörkt vardagsrum o kollar på vakna med the voice.

Funderar på att göra lite frukost till mig.. Rostad bröd och te!
Underbart gott! :D

I helgen ska vi fira Celina :) Dock vet jag inte alls vad vi ska köpa till henne i present!
Några förslag?

Vi beställde spel här i förra veckan.. Strategispel till datorn som älsklingen ville ha och ett xbox360 spel till mig..
Och ni kan ju aldrig gissa vad för spel??

HARRY POTTER!! ;D

Älskar dom böckerna och filmerna! Så underbara!
Har alla böcker och nästan alla filmer.. Bara 2dra delen som fattas på dödsrelikerna :)
Men den får jag hem snart i brevlådan :D

Vi är fortfarande hostiga och snoriga.. Verkar aldrig vilja släppa?!
Men allt är ju pga rökningen.. Det sa iallafall Pasis doktor.. Hahahaha!
Jaja, den doktorn får väl tro va han vill :)

Nähe, detta duger inte.. Frukost var det ja!

Kommentarer
Postat av: Hennu

Svar: Ja det står 7+3 på bilden, men tydligen spelar det ingen roll vad det står där :S Värsta sjukt tycker jag! Sara hade likadant när hon väntade Emily och Johannes tydligen. As skumt ju! Varför ska det ens stå något om det, när det inte ens stämmer?! :S

2011-11-01 @ 12:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback