våra bästa fucking år..

undra hur den serien kan heta "våra bästa år"?
om jag själv hade haft nått av deras liv så skulle jag iallafall inte tycka att det var mina bästa år! :)

serien är ju bara skvaller, intriger och mord.. och vissa gånger så finns det kärlek med..

inatt hade jag det förjävligt.. hostan vägrade släppa.. så jag hostade mig torr i halsen, så det rev förbannat mycket i både lungor och i halsen.. fick lägga mig på soffan, för jag ville ju inte väcka älsklingen.
somnade till på soffan, men vaknar med ett ryck!
hostan hade blivit bättre, så jag skyndade mig till sängen igen. somnade om där och började få värsta mardrömmarna..
drömde om att jag hade bytt ut Zelda mot en annan hund.. Pasi och jag var ute i skogen i nått hus, där bodde denna gubbe som gav mig den andra hunden.. han tog Zelda.
vi kom tillbaka dit efter några veckor, och då ville jag ha tillbaka min gamla hund.
men då ligger hon död där på marken med en kedja insjunken i halsen :(
tar upp henne i famnen och gråter och kramar om henne..

sedan vaknade jag av att jag hade tårar på kinden..

hur kan man drömma så verkligt? tycker det är elakt!


hur är det med mig själv då?
är sjuk fortfarande.. har varit det sen den 1september.. hosta och snorig och ibland har jag nog feber också?
brukar ha en jäkla frossa iallafall..

annars så mår jag utmärkt förbannat bra :)
har det som betyder mest i mitt liv, dvs Pasi, mitt hjärtegull! ♥
sedan har jag ju mina två underbara bebisar, Zelda och Presley! ♥

och det som glädjer mig mest, är att Pasi älskar dom också :)



Nä, nu orkar jag inte skriva mera... hörs nån annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback