Glad Påsk!

Glad påsk på er alla!

Här sitter jag, Pasi, Hennu, Marko och Emma hemma hos oss.
Vi har käkat påskmat och Hennu o Marko har bastat färdigt, så jag och Pasi ska basta snart :D

Sen blir det film mys med lite godis och säkert något mer gott!
Antingen chokladmousse eller hallon/björnbär paj med vaniljsås?
MUMS!!

Hennu med familj ska sova här inatt, då slipper dom oroa sig över att Emma måste hem för att nattas :)
Kommer bli über mysigt!


Graviditeten går framåt, magen växer o växer o jag känner av barnet mer o mer för var dag som går! :)
Så kul!
Är nu i vecka 31! Shit, inte länge kvar innan man ligger där på förlossningen :D

Hihihi!

Är så himla glad och lycklig!!

Älskar dig Pasi, utan dig vore jag ingenting! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback