♥ Leah Elli Elgland ♥

Föddes 2012-06-08 kl 05.55
Hon vägde 3270g, var 49cm lång och huvudmåttet var 33,5cm.

Vi kunde ha haft otur med moderkakan, navelsträngen ska vara i mitten av moderkakan, men våran var på sidan.
Men som tur var så hade den inte lossnat! :)

Allt gick bra under förlossningen och Leah mår utmärkt bra!



Familjen Elgland ♥


Stolt mor med sin värdefullaste skatt Leah ♥


En trött men stolt far till Leah ♥

Nu har jag äntligen min efterlängtade familj, som jag väntat och längtat efter detta!

Kan fortfarande inte riktigt förstå att vi har blivit föräldrar, det är ju så himla stort! :)
Men jag älskar allt som har med Leah att göra och med min egna lilla familj ♥

Hon är så himla underbart vacker att se på, skulle kunna sitta och titta på henne hela tiden..


Leah ligger i sin säng på BB.

Nähe, finns väll inget mer att uppdatera er om :)

Tack och hej! ♥

Kommentarer
Postat av: ...

Grattis till underverket!

2012-06-18 @ 10:06:20
URL: http://jannah.blogg.se/
Postat av: Sari

Tack Jannah, grattis själv! (lite sent, men bättre sent än aldrig va?) :)

2012-06-25 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback