Fredag

Idag är det fredag, men känner mig inte gladare för det överhuvudtaget..
Hela tillvaron är pannkaka för mig just nu, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
 
Känner mig så himla tom inuti, även fast jag har den bästa familjen i hela världen..
Vet inte hur jag ska förklara?
 
Känner för att bara sitta och gråta, även fast det inte hjälper ett dugg..
Har försökt prata med Pasi om detta, men det koommer inte fram några andra ord förutom att jag inte mår bra.
 
Har problem med självförtroendet, måendet, tilliten till folk och en massa annat.
Inget av det jag gör duger för mig.. Mitt utseende stör mig (det har det aldrig gjort tidigare), tycker att jag är ful o tjock och pattarna är inte där dom borde vara..
 
Det med pattarna, det förstår jag varför dom inte är där dom borde vara och det är ju för att jag fått barn.
MEN ÄNDÅ!
 
Haha! Känner mig så patetisk. :)
 
Idag blev jag ledsen och besviken över en annan person.. Trodde vi kunde vara vänner, men vilket hugg i ryggen jag fick!
Du går bakom min rygg och utnyttjar allt det man sagt till dig.
Eller är det din kompis som "vet och kan allt" om allting? Och du vågar inte säga ifrån till henne?
Du ville bara ha en sak sa du till mig och Pasi.. Men nu börjar vi verkligen undra vad du är ute efter.
 
Ja, många problem finns det.. Känner bara för att dra med min familj och aldrig återvända!
 
Nä, ska ta och tycka syn om mig igen. Ha det bra ni alla andra glada små lärkor ;)

Kommentarer
Postat av: Hennu

Ja, jag förstår INTE hur den människan tänker! Ingen sanning i något överhuvudtaget.. Vi systrar håller ihop iallafall, blir det krig så blir det ;) <3

2013-02-27 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback