röra runt i grytan..

det är ju vad folk verkar tro att man vill.
men va fan, vill dom ha en syndabock och en bov i allt.. så VARSÅGOD!
jag orkar inte bry mig längre.

när man bara frågar en sak, då har man varit så pass elak att en annan ska bli ledsen?!
MEN, det finns andra som också har känslor! (menat till er som inte visste om det)

ja, annars då? har hänt rätt så mycket under sista tiden.. inget jag vill eller tänker ta upp här.

har nu ingen mobil längre.. den slocknade alldeles nyss för mig. vette tusan vad som hände med den? :/
så nu vet alla som skickar sms eller ringer min mobil.. har INGEN!

så vill man mig något så får man väl ringa på hemtelen eller maila, noooo facebook här längre.
o ang skicka mail.. tro inte att jag sitter o stirrar i min mail hela tiden.

men nu vet ni det.

snart blir det flytt från huset för oss, längtar verkligen!
tråkigt dock att lämna huset, men vem fan orkar bry sig?
:)

ha det bra så hörs vi igen nått år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback